//////

Klasyka marketingu – telewizja hotelowa

Skuteczne prowadzenie działalności hotelarskiej nie jest sprawą prostą. Bardzo dużo zależy od decyzji dotyczących reklamy. Większość hoteli polega przede wszystkim na marketingu internetowym. Pozwala on na stworzenie i wypromowanie strony internetowej obiektu. Ponadto przedsiębiorcy wykupują możliwość rezerwacji noclegów za pośrednictwem najbardziej popularnych platform turystycznych. Duże znaczenie ma także pozycjonowanie. Wiele hoteli decyduje się na proste wykupowanie wysokiej pozycji w przeglądarce. Nie zawsze jest to jednak najbardziej skuteczna forma promocji. Wielu klientów wciąż biegle nie porusza się w nowoczesnych formach komunikacji. Rezygnowanie z tej grupy odbiorców przełoży się bezpośrednio na poziom zysku hotelu. Dlatego wielu przedsiębiorców wykorzystuje również klasyczne formy reklamy takie jak ulotki, banery czy telewizja hotelowa. Pozwalają one na dotarcie do szerokiej grupy klientów. Ponadto pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku naszej firmy. W przypadku branży turystycznej lwia część sukcesu zależy od reklamy. 

Leave a Reply