//////

Gadżety reklamowe dla firm – których unikać, a których nie?

Wielu przedsiębiorców decyduje się w tych trudnych czasach na skorzystanie z mniejszych, tak zwanych „alternatywnych” nośników reklamowych. Dzieje się tak dlatego, że cena reklam tradycyjnych często jest bardzo wysoka, a ich skuteczność nie jest też taka, jakbyśmy sobie tego życzyli.

W związku z tym, wielu właścicieli przedsiębiorstw, którzy chcą się wypromować, decydują się na gadżety reklamowe dla firm. Jest wiele rodzajów gadżetów reklamowych dla firm, choć oczywiście niektóre są bardziej skuteczne, a inne mniej. Niemniej jednak warto ustalić, które gadżety reklamowe dla firm są najgorsze, i których warto unikać.

Z pewnością najmniej skuteczne są kubki oraz inne tego typu akcesoria. Nie są one traktowane poważnie i nie pomagają one w dotarciu do jak najszerszego grona odbiorców.

Najskuteczniejsze natomiast wydają się być kalendarze i długopisy. Bardzo często z resztą z nich korzystamy, co powoduje, że bardzo łatwo rozreklamować się za ich pomocą.

Życzymy powodzenia w promowaniu własnej firmy!

Leave a Reply